Guri på tur

Out and about in... China!

10 august 2006

Overskrift?

Sjølv om eg er heime igjen er det ingen grunn til å slutta å følgja med på reisebloggen min. I November skal eg nemleg til Peru (jepp, billettane har vore kjøpte og betalte ei god stund no), dessutan har eg ein del bilete og små anekdotar frå interrailturen min eg tenkte eg skulle dela med dykk etter kvart.
Kanskje vert det til og med litt kvasipolitikk som passar betre inn her enn i den andre bloggen min?
Den som føl med får sjå...

2 Comments:

At 12:20 a.m., Anonymous Anonym said...

Hei hei.
Jippi, november er en bra månede å reise til Peru. Hvor lenge blir du?

Jeg reiser til Chile i desember. Ellers reiser jeg ganske mye generelt i Norge.
Håper alt er bra i Bergen kommer nok snart en tur ditt også.

 
At 7:30 a.m., Anonymous Anonym said...

Reiser frå bergen den 30. okt og kjem heim til bergen den 15. nov. Så rett i overkant av to veker :)

Alt bra i Bergen :)
Berre å stikka innom :D

 

Legg inn en kommentar

<< Home