Guri på tur

Out and about in... China!

25 juli 2006

Ting eg har gloeymt aa sei og Praha

Altsaa, de hugsar kyrne i Budapest? Eg hadde jo teke bilete av dei, men saa vart kameraet mitt stole. No har det seg slik at i Munchen hadde dei noko goey. Ikkje kyr, men Loever! Kjempemange! Det er ikkje den same kapanjen. Loevene i Munchen er til intekt for vanskelegstilte born i Munchen. Det stod paa skilt pa loevene. Saa no har eg altsaa bilete av ca 30 Loever og av skiltet med forklaringa.

Saann ellers har eg kome meg til Praha, som de sikkert har skjoent for lenge sidan. Paa nattoget i natt var det proppfult, saa det vart altsaa ikkje saa veldig mykje soemn paa meg, saa dagen i dag har for det meste gaatt med til soving. Ellers har eg traska litt rundt. Konstantert at eg endeleg har kome meg til ein stad der de fins veggismat som IKKJE er pizza og at det ikkje eigentleg vert kaldare sjoelv om ein per def er lenger nord (?).

Hostelet eg bur paa er ganske billig (under norsk hundrelapp), ser ganske shabby ut, men er reint og fint, og har visstnok ein ok frukost inkl. i prisen. Dessutan er internett gratis. Juhei!

I morgon skal eg proeva meg paa ein dagstur til Cesky Krumlov, om eg greier aa staa opp tidleg nok og finn ut kvar toget gaar fraa. Grunnen til at eg vil leggja turen til i morgon er at i morgon er siste dag paa interrailbilletten min, saa om eg reiser i morgon er det "gratis".

No skal eg faa meg mat, og saa skal eg (kanskje) snart sova.

Natta

2 Comments:

At 1:56 p.m., Blogger Mari said...

Du må ikkje bli sjuk, veit du vel. Særleg ikkje i utlandet når du ikkje har nokon til å passa på deg. Går det bra no?

Eg er på Elverum og speler til armane mine nesten dett av. Med andre ord har eg det veldig fint.

 
At 3:13 a.m., Anonymous Anonym said...

Jadaa. Er frisk og rask no :p
Hadde masse folk til aa passa paa meg eg, alle paa hostellet....

Bra du har det fint. Eg kjem tilbake til Noreg paa mandag, saa om du er i oslo daa moetes me sikkert.

 

Legg inn en kommentar

<< Home